close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נדל"ן בפולין – סיפור הצלחה שדורש חשיבה יצירתית

מערכת שורשד סיוון, תשפ27/05/2020

בשלב הזה, ייתכן ואתם ממש רוצים לצאת לדרך ולמצוא נדל"ן בפולין שיכול להיות לכם למקור הכנס מעולה. ואולם, אל תטעו, לא מדובר על תהליך פשוט

תגיות:
כשחושבים על רכישת נכסי נדל"ן בחו"ל, רבים מהמשקיעים הישראלים חושבים על יעדים אקזוטיים ומפתים. ברלין, ברצלונה ואפילו ארה"ב הרחוקה, קוסמות כל כך למשקיעים, עד כדי כך שהם לא שמים לב לאחד מאתרי ההשקעות המיוחדים והרווחיים שקיימים באירופה וזמינים גם לנו, הישראלים. יותר ויותר משקיעים מהעולם מוכנים לקחת סיכונים ולרכוש נדל"ן בפולין לאור כמה וכמה ניסיונות מוצלחים בשנים האחרונות. תהליך עבודה עקבי ונכסים מיוחדים במינם, בשילוב עם ביקוש הולך וגובר בשוק המקומי, הופכים את פולין לייעד השקעה ששווה לכם לשים לב אליו.

רכישות נדל"ן בפולין על פי מודל
מוכר ואיכותי

כאשר אתם רוצים לרכוש שטחי נדל"ן בפולין, בדומה לתהליך העבודה על כל רכישת נדל"ן באשר היא, חשוב למצות את כל האפשרויות ולהחזיק בהצעות הטובות והמתאימות לכם ביותר. ולשם כך, אתם צריכים להגדיר את הדרישות שלכם בצורה המדויקת והנכונה ביותר לכם. זאת, על בסיס שלבי העבודה הבאים:
1. סכום ההשקעה – ככל ואתם רוצים להשקיע, אתם צריכים להגדיר את טווחי ההשקעה המתאימים לצרכים וליכולות הכלכליות שלכם. אלא אם אין לכם כלל הגבלה על סכום ההשקעה (דבר נדיר לכשעצמו), חשוב לבצע את הגבלת טווחי המחירים כבר בהתחלה כדי לייעל את תהליך העבודה.
2. מיקום הנכס – בתוך פולין עצמה, ישנם אינספור מיקומים, מעניינים יותר ופתוח, שיכולים להיות פוטנציאליים. אתם רוצים למקד את החיפושים שלכם, במיקום אחד וכך לאפשר היכרות עמוקה יותר עם פלח שוק ספציפי שנכון לכם.
3. סוג הנכס – ניתן לבחור לרכוש נכסים למגורים או נכסים למסחר ותעשייה. כל אפיק כזה מחייב טווחי השקעה שונים ותפעול שונה של הנכס, אך גם מניב תשואה שונה בתכליתה.
4. החזרת ההשקעה – כדי להיות בטוחים שאתם לקוחים את ההחלטה הנכונה לכם, אתם רוצים להבין בשלב מוקדם יחסית, מה הוא הצפי להחזרת ההשקעה שלכם בנכס. אם בחרתם נכס שלו צפי החזרה מוקדם יחסית, הדבר משפיע גם על התשואה שתקבלו מן הנכס.
5. תשואות עתידיות – התשואות הם כלל הרווחים מן הנכס, אותם תקבלו לאחר החזר ההשקעה. ואתם רוצים להגיע למצב שבו התשואות הן תשואות מקסימליות, כדי לקרוא לנכס שלכם, נכס רווחי.

ניהול נכסים מרחוק – רק בעזרת צוות מיומן ואחראי
בשלב הזה, ייתכן ואתם ממש רוצים לצאת לדרך ולמצוא נדל"ן בפולין שיכול להיות לכם למקור הכנס מעולה. ואולם, אל תטעו, לא מדובר על תהליך פשוט. בעיקר כי אתם צריכים להשקיע בתחזוקת הנכס לאורך השנים על מנת לשמור עליו רווחי כבעבר. במקרים רבים מאוד בוחרים המשקיעים להסתמך על חברות אחזקה מקומיות שיסייעו להם לשמור על הנכס. וגם במקרה שלכם, סביר להניח שזו היא ההחלטה הנכונה, אבל אתם עדיין רוצים שכלל את ההוצאה בתחשיב עליות הנכס הכולל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה